froza italy

Aaa vad jag ar trott! Ida kom antligen ingrid, as skont blev lite tarar nar hon akte igen bara.. haha. Vi lunchade med Giovanna, Alessandra och ingrid och louise idag, pizza... uuuusch vad jag ar trott pa pizza nu assa.. Kommer aldrig mer ata det kanns det som! plus att dom har sjuukt mycket mozzarella har, assa vaaarsta klumpen!

Efter det sa shoppade vi... Jag blir helt galen av alla BHar har. Bh + trosor kostar ungefar 20 - 25 svenska kronor och dom ar skit fina.. Har kopt 5 st nu och sammanlagt 8 par trosor. Allt ar sa billigt har assa. Idag var det as skont vader, typ 23 grader inte sa javla varmt som de har vart dom andra dagarna.

imorgon aker vi till Ischa, en sjukt vacker ò och solar, badar och gar pa spa! Det suger att jag glomt min kamera sladd hemma sa kan inte lagga upp nagra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0