thank god for spotify

Sitter hemma framför spotify, försöker hitta lite ny bra musik att ladda ner. Slutade klockan 11 idag, så jag och Qenso träffade My en stund och lite senare Nisen. Har köt presenter till mami, är så smart så jag köper sånt jag vill ha så tar jag dom av henne sen i smyg bara.

Den 24 april ska jag och sandra på band realise. Inte för att jag vet vad det innebär men antar att det är något party på krogen eller så för ett band pappa har köpt.

De ringde från donken idag också, jag ska börja jobba på tisdag. Jag vet inte om jag får kökstjänst, kassatjänst eller värdinna än. Nisen säger iallafall att hon tror att jag får kassatjänst eller värdinna, för dom brukar sätta de fula i köket, haha!


Kommentarer
Postat av: Luffi

ja dem e grymma!!



allt bra annars? kram

2010-03-10 @ 16:31:30
URL: http://www.luffi.se
Postat av: RebeccaღNilsson

Det var så lite så =)

Spotify är livet just nu, fick panik härförleden när det inte funkade och norton räknade det som ett virus

2010-03-10 @ 16:46:46
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0