Nananana BATMAN!

Ligger i min säng, och gör absolut ingenting. Har ringt runt till tandläkaren och beställt nya tider, dom jag missade var i januari/februari. Jag sa att jag bott hos min pojkvän och inte fått breven eller något sånt bull. (busbus)

Italien resan i sommar den 14 juni sker fortfarande, ska på en till i ytterligare en vecka i maj någongång. Båda 2 är gratis och med skolan. Vi kanske får bo hos någon familj men aldrig i livet att jag bor hos någon tattarfamilj i italien, isåfall betalar jag hotellet själv.

Min baby är och fixar sin bil, tankamaturen har gått sönder. Eller vad den nu heter, vad vet jag. Så vi har lånat babys fars jobbarbilar för att ta oss någonstans senaste dagarna. Robin är för fin för att åka buss helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0