WOHOOO!

VAD HÄNDER IDAG? joo det är massor av fester överallt, beslutsångest.. Igår så grävde vi upp lådan som vi grävt ner saker i de senaste två åren i, jag hade lagt ner bland annat ett brev! Där det stod att jag älskade alla mina tjejer typ och att om nån var osams så skulle dem bli sams igen, och massa andra saker.Och "otur" som det var så var jag osams med en av personerna. Vad gör man egentligen när man verkligen vet något, har riktigt bra bevis men INTE får säga det. Jo man säger det inte för då är det in värt att vara kompis med den personen iallafall =)




PS:
(nu ringde nån psycho galning tillmig nu, men visade sig vara Missy!)


Top secret mneddelande till denise:lägg in bilderna !
DS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0