10 saker du inte visste om mig

  1. Jag planerar alltid mina fredagar och lördagar så att jag får tid för både tjejerna och pojkvän. Tex Fredagen med tjejerna och Lördagen med pojkvännen, eller tvärtom.
  2. Jag får skuldkänslor efter jag dödat en spindel eller myra, vad har den gjort mig liksom?
  3. Jag skriver endast den här tråkiga listan för att jag har väntat i en timme ungefär på att en jävla film på FB ska laddas upp klar ;)
  4. Det första jag ska göra när jag slutar på McDonalds är att fixa mina naglar, jag hatar korta naglar!
  5. Natto är den av mina närmsta vänner jag blir som barnsligast med, med henne kan jag börja leka haj i vattnet, låtsas prutta på allmän plats och mycket mycket mer... När jag är med henne känns det som om att jag är 10 igen, och vi har sjukt kul tillsammans.
  6. Jag hatar, hatar HATAR när folk skriver saker i sin logg på facebook bara för att få uppmärksamhet. Jag blir riktigt irriterad på sånt alltså, haha.
  7. Jag älskar grillkrydda, jag kryddar tillochmed chips med det.
  8. Då jag heter Cecilia så tror folk dock att jag kallas för "Cissi" som jag hatar att bli kallad för, usch på er  kalla mig inte för det! På fester och sånt så brukar folk höra fel när jag säger att dom ska säga Lia istället, så dem flesta på fester jag träffat för första ggn kallar mig för Mia, Pia, Lilly osv. Men jag orkar inte bry mig, hellre det än Cissi.
  9. Jag är rädd för öppet vatten, jag kan inte vara i om inte någon som jag känner är i före mig. Annars får jag panik och kan ta tag i närmsta människa. Jag är rädd att fiskarna och krabborna ska bita mig i tårna.
  10. Jag är sjuukt rädd för att få en elstöt, det är min värsta rödsla. Blixtrande kontakter osv. Min dator har precis vart på inlämning pga massa elfel, och jag har fortfartfarande fått för mig att felet är kvar så jag inbillar mig att jag får små mini elstötar när jag trycker  på tangenterna. usch usch usch.

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: :)

2010-07-28 @ 19:04:23
URL: http://ikkkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0