min hundvalp bet mig nyss i tutten

Ja, som sagt bet Qenso mig nyss i tutten.. Nu ska jag bärja dra mig mot sängen efter sista "natt"ciggen. Bestämmde mig igår för att jag ska tattuera mig om ca 1-2 veckor. Ska tattuera en vargtass i nacken, ganska liten som kommer stå för finland, mamma och min älskade mormor. Ska ringa till Christian och bestämma tid imorgon eller lär nog vara min baby som får göra det !

Kom på att jag glömt Missys byxor i Huddinge, kommer nog köpa nya till henne orkar inte hämta dom enda där borta eller träffa någon jag inte vill träffa. Fick reda på ett tag sen att en kille Robbin jag vart "på g" med (om ens det) sagt att han dumpat mig för hans X till henne? HAHA aah yeah right! Haha, måste skratta lite mer... Jag "dumpade" honom för.. ja?



Vad tycktes om att härma Natali och skriva med tjocka bokstäver på namnen?
Tyckte det känndes ganska B..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0