jag hatar sms när det inte är från personen jag ville det skulle vara från

som tillexempel nu var det från min syster.. suck ....

Jusst nu sitter jag framför datorn, har precis lagt in bilder från helgen på face, äter kakor och knarkar pain låtar. Ska vidare om en timme ungefär och sola mig pepparkaksnegerbrun. Gårdagen började med att vi åkte och häntade dricka av Helenas kompis, sen drog vidare mot Freddes polare. "Natali hade glömt att ge tillbaka sandras nycklar" så vi åkte mot brb på en till fest som sög apa. Efter en stund skulle vi åka ut och jänka med Markus och några men det blev inte så, kvällen slutade med att jag sov hos Mattias iallafall.


du jag & en raggarballe med svängdörrar. blir det bättre ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra tjejor

2010-01-26 @ 09:03:28
Postat av: misi

tror ej det ;D ja, speciellt liha, hon är finast<3

2010-01-26 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0