Det är inte jag som är vaken för länge, det är skolan som börjar för tidigt!

Jag är sjukt pigg, skolan börjar om ungefär 10 timmar. Helvete, jag orkar inte! Måste börja tänka på mitt CSN den här terminen, förra terminen hade jag högst frånvaro i hela klassen. Inte bra. En sak jag inte förstår, det är att ingen förstår skämten "katt och lampa, lös i magen" - skämten. Bara jag? Och patrick som lärde ut sin visdom om dom till mig förståss.

Fick reda på att jag fick VG i hotell A-kursen idag, har det i turism A-kursen också. Skolan sög idag, som alltid. För det första slutade vi halv 4, det fanns bara coca cola light i cafeterian och vi fick kolla på jordens sämsta film. Det sög rent ut sagt! Jaja, nu ska jag sätta fart och städa mitt rum och laga mat så jag orkar upp imorgon.



Fyfan vad gott det skulle vara med en cigg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0