Blev ändrade planer

Jag och M fixade oss hos mig, träffade Robbin i handen ochåkte sen till Matte för att hämta mina raketer. (Jag ska inte vara i närheten av någon raket lärde jag mig igår). Efter det så åkte vi till Missy, där trodde hennes systers killes dotter att vi hade barn. ( HAHA WTF?! ).  Efter det började vi röra oss mot Brb för att gå upp å någon fest vi vttumannens. SJÄLVKLART, ska det finbnas en strippstång och jag och M bad om att få lära oss utav en av tjejjerna som var där, i ett stängt rum dåra. Det slutade med att bara M lärde sig, vet inte varför? Vid 12 slaget så fick M min första nyårskyss och Robbin min andra.. Jag råkade skjuta raketer på några folk osv. Inte OK! Sen var det väl fest som vanligt, kul kul kul ! Kom väl hem runt 4, fick skjuts .


Fler bilder kommer ! Speciellt på strippstången och M ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0