aggressioner

Dagens aggressions inlägg går till -. Som visade sig vara världens psykopat mytoman. Jag skulle lyssnat på alla andra istället för att gå på dina lögner. JAG BLIR GALEN PÅ DIG!

Nog om MR psykopat mytoman , jag har slutat röka. För alltid! Hoppas jag... Har inte rökt ett enda bloss idag, pappa köpte snus till mig så jag inte får ett psykbryt i skolan. En annan sak jag får psykbryt på är alla super söta par överallt, hela tiden dygnet runt! Pussas och kramas och bara är allmänt gulliga, dom får ju tänka lite på oss ensamma stackars singlar. Jaja, jag har ju iallafall Miss att spela in psykvideosar med så att så ensam är jag ju inte hoho.



medans ni var små och söta
då var jag tattig och ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0