U SUCK!

Nu har mamma precis åkt till mormor på sjukhuset för att vaka över henne och öppna fönstret och så. Och självklart ska Mattias börja fitta sig och hålla på, idiot! Imorgon ska jag träffa min älskade lillebror i pappas affär och käka med honom och pappa. Är flera månader sen jag träffade honom. Natali kanske följer med mig och antagligen ska subban med och käka.

Ska tattuera en tatuering för mormor mellan skuldrorna. Kanske lite högre upp mot nacken. Ska prata om den med pappa imorgon så han fixar en bra tattuerare. Det ska iallafall vara det finska lejonet och kanske runt-detaljerna. Fast ska inte vara exakt orginal utan ska göra den lite "mjukare". Förhoppningsvis tattuerar jag hos Snygg-Danne på swahili bob :)

Kanske ska tattuera ngt sånt här istället?



Nä, skulle inte tro det! Funderar på en till bakom örat iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0