i miss u

Vaknade precis, helt kallsvettig och tårar som sprutade. Drömde att mormor levde och sen dog, levde och sen dog osv osv osv. Så drömde jag att Denise och hennes kille snodde min mosters bil och ville bjuda mig på brajj. Denise tjatade och tjatade på sin kille att hon ville ha bitar i brunt till henne och hennes tjejjkompisar. (?) HAHA.

Nu ska jag fixa i ordning mig och bli hämtad och bjuden på middag av världens bästa. Jag får bestämma matstället, tror jag tar greken i Tyresö faktist. Grattis till mig själv på namnsdagen (Cecilia), haha väldigt viktigt att inte glömma bort!

Måste även plugga till matte-prov, politiska ideologier, sve + eng bokrecenion (har inte ens börjat läsa boken) och sedan är det bara vandringsfrågorna kvar. Fick MVG på mitt turism prov vi hade förra fredagen, damn im good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0