fre - lör - sön

I fredags åkte jag som sagt till min syrra, åkte bara en dag. Där var allt som vanligt nästan, min syrra har skaffat eget hus, as fräscht. På lördagen gödde min farmor upp mig som vanligt och jag kunde fortfarande inte skilja på mina farbröder. Ska åka upp runt jul igen. lovade jag farmor.

Lördagen var as rolig. Jag sandra och my drog till MS i farsta, Sandra blev förälskad i killen i bandet som spelade bas, han var skita snygg. Efter vi hade vart där ett tag skulle vi dra vidare på någon fest i Impalan men det är klart att biljäveln pajjar. Så vi sitter ett bra tag på en mack dit vi rullat bilen och fryser ihjäl. Tillslut fattade killarna att dom inte kunde fixa det idag så vi tog taxi hem till Robin och badade jacuzzi. My bjöd mig på en korv också, det var en snel hest där!

Idag ska jag göra, absolut ingenting ska baaara ta det lungt. posporompan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0