STHLM HERE I COME MY LOVE

Jag åker hem om FYRA TIMMAR ! Igår kom jag på mig själv att jag hade dialekt härifrån när jag så nån mening, blev skit sur. fast sen fick jag cola och cigg då blev jag glaaad igen :D Jag är desperat av socialt umgänge. Jag har till och med hunnit filosifera över massa saker, kommer inte ihåg vad det vad just nu bara. Jag har även gjort om låten "jag vill hem" av marcolioo. fast till en verasion som passar in på mig dåra.

Jusste hälsa på min farfar jag aldrig träffat, känndes typ som vilken gammal gubbe som hellst. jag sa de att han faktist är skyldig mig 16 år av presenter och julklappar. Nej skojja bara, elakt. Min humor är riktigt torr när jag vart här ett tag alltså.

Det är hel¨t sjukt, vi va i ett köpcentrum typ i mariestad eller vad de hette. Det var endast skit fula personer. Såg en kille som va snygg och han jobba på teknik magasinet. herra yo ma lauta!

När jag kommer av tåget kommer så kommer Natali stå där och vänta på mig ; D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0