ciao bella

Sitter pa hotellet i Napoli nu, àntligen har jag fattar hur man gòr "@" haha. Tjejen som àger hoteller vi bor pè nu har bjudit hem oss pè middag 2 dagar i rad och dom àter som galningar asso! Fòràtt, mellanràtt, huvudràtt, efteràtt typ, och det àr stora lass och man fèr inte làmna kvar nègot! Har shoppat lite, en ny vàska, plènbok, skàrp, smycken, skinnjacka.. och ett jàtte fin halsband till lilla Edwin. Saknar min alskling och alla andra, skulle gòra vad som hellst fòr lite bea nu haha. Baby har gjort en lèt till mig sèg jag nàr jag gick in pè facebook :D

Nu mèste jag ròra mig det àr lite kò bakom, ciao!

Kommentarer
Postat av: Moster Carina

Hoppas du har det bra i Italy,1 månad går fort och tänk va bra för dig sen som har praktiserat utomlands...ha det så bra...kram

2010-10-05 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0