EDIT: 10 självklara saker för CANDRA på fyllan!

1: Självklart ska jag fylleblogga !

2: Självklart får ni ha sex i min säng, bara inte under täcket!

3: Självklart ska jag gömma hans "*a*t" i kökslådan, om han glömmer den är din min! MOHAHA!!

4: Självklart ska jag prata deeptalk med alla på festen, hallå dom är ju under mitt tak?!

5: Självklart sjunger jag bäst på hela festen, och jag tänker låta ALLA höra det!

6: Självklart kan man glida på högtalarna, äh det är bara en rolig grejj!

7: Självklart ska Liha sova kvar själv i mitt hus, jag ska ju på "efterfest"!

8: Självklart kan jag dricka mer, jag ska bara upp om 4 timmar!

9: Självklart ska jag skriva till han, det kommer jag absolut inte ångra imorgon. Jag hade skrivit samma sak även opåverkad!

10: Självklart så är jag så smart och gömmer 3 millimiters fimpar under trappen, dom kan jag ju röka imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0