Jag älskar när skrattet är roligare än skämtet

Jusst nu sitter jag med My och San hemma hos San's mamma. Igår förade vi hemma hos San med Lisa, My, Natali och Missy. Senare drog vi vidare till en fest i difplan som sög. Var inte vårt typ av fest folk så vi ick desperat skjutts av Monzy hem till san igen efter ett tag. Alla var skit hungriga så jag och my lagade vår gourme mat som igår blev fiskpinnar, remoladsås, makaroner, brunsås och ketchup. Vi alla sommnade i sandras mammas säng till 8-mile, eminem är så jävla snygg. My drömdre sexdrömmar samtidigt som hon låg sked med mig, CREEPY! :*

"Denna tid på året är det så jävla kallt, jag såg till och med en zigenare med händerna i sina egna fickor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0