går det inte att laga med silvertejp är det trasigt

Dagen började med att jag kom till skolan, började senare så visade det sig att vi bara skulle ha EN lektion. Hade man lika gärna kunnat skolka den och sova ut hela dagen(?!). Efter skolan kom Lisa förbi på en cigg sen åkte vi till stan med Sandra och My. Vi skulle svänga förbi pappas affär för att My skulle pröva en jacka, jackan passade inte så vi åkte helt i onödan. PLUS att jag och sandra skulle få ett gratis assnyggt knogjärnshalsband men leveransen hade inte kommit än..

Jag fick min nya hund valp idag! Världens gulligaste, så sjukt jävla söt. Jag och Quenso (uttalas typ kenso) träffade Sandra på en cigg en snabbis. En en gång, han var sjukt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0