jag hatar när man råkar spänna sig så tröjan går sönder

Sitter i en liten fotölj med 2 st amstaff's över mig, men jag får plats! Har hittat en godisgömma här i huset, yeey. Börjar bli lite nervös för hur det ska gå imorgon med estlänningarna, just vår grupp brukar alltid tappa bort oss vid studiebesök osv pga att vi ska röka, kissa, köpa något alltid är det något iallafall. och nu ska vi hålla reda på 40 pers, lyckat! Vid övergångställen kommer vi typ "- grön gubbe betyder gå och röd gubbe betyder spring!"

Nu väntar jag bara på att min älskling ska ringaså att jag kan åka och träffa honom. Jusste försöker sluta röka nu igen för 103937262 gången, börjar bli ganska uttjatat att sluta varje måndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0