Dags för fredagsmys!

It's fucking friday today! Och nästan alla i klassen skolkade idag pga gårdagen, inklusive jag var hemma. Idag ska jag först åka till min kära mormor på sjukhuset och hälsa på henne. Efter det ska jag till Sandra där hon har chillkrök och sedan bär det av mot fekke med girlsen!

Btw läste jag nyss att en brud i "Marks" kommun i Sverige har dött av sina p - piller. Hon hade gått till läkaren men fått fel diagnon, twice! Herregud, läs artikeln här iallafall.

Fyfan vilket äckligt väder det är ute, regn/snö/slask? Skit väder iallafall, förstör hela dagen. Längtar tillbaka till sommarn, de soliga dagarna då. Lägger in en bild på mig och Sandra ifrån Mellby i sommras, i love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0