Begravning

Vi har 2 låtar som är bestämmda att spelas under begravningen. En med Skifs "Håll mitt hjärta" och en med Alf Robertsson "Där rosor aldrig dör". I dödsannonsen ska vi ha en dikt mamma hittade som lyder;

"Du var min bästa vän, min trygghet och mitt allt.
 Utan dig blev mitt liv skrämmande och kallt.
 Jag hoppas du dansar med änglar och ler.
 Du lider inte mer."

Jag blir så jävla sur på min gammelmormors neger. Hon åkte och hämtade en pojkvän från Nigeria som är cirka 50 år yngre än henne. Han vet att min gammelmormors dotter har dött men endå kan han inte åka till hennes ålderdomshem för att trösta/vara som stöd för henne. Han är bara ute efter hennes pengar. Lust att kväva han med en banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0