syster yster

Nu ska jag börja packa för att åka till min syster i helgen. Hon fyllde ju år igår så grattis till henne! På lördag har jag ingen aning om iafall jag ska festa, bara ta det lungt, kanske krogen, jag vet inte faktist? Jag kommer nog inte orka skriva på hela helgen iallafall. Mitt msn funkar inte att ladda ner så jag måste logga in på Ebuddy -.- abbä försökte hjälpa mig igår men det funkade inte, han är min elektricitet-guru. Imorgon ska jag träffa min farmor på dan, hehe :)

Självklart har inte idioten hört av sig/svarat angående min tröja. Han som förlorar på det egentligen, då jag har hans jeans, tröja och kallingar. Ja, ni vet idioten-som-vägrar-ge-tillbaka-min-lonsdale.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0