S U L

Igår åkte jag, anneli, my, san och tash in på bio. New moon, ett måste att se! Jag skulle inte tveka en sekund om han ville göra mig till vampyr, inte för att det skulle hända men man kan ju alltid hoppas! Vi kom hem ganska sent, runt halv 2 och skulle upp runt halv 7 dagen efter så var gaanska trötta i skolan. Dagens samtalsämne handlade bara om Robert Pattinson, oh min och tashas love. Hemma hos tasha skulle han iallafall få slänga sina tepåsar och strumpor vaart han ville, bara hon fick vara i närheten av honom.

På fredag åker jag som sagt bort ett tag till min syster yster i KGA. SKulle ju fått min tröja innan dess men nej, han har inte svarat på telefonen. Riktigt respekterande, rolig kille där, får snart ett utbrott (av många andra jag fått de senaste veckorna). Nu är det bara 1 dag i skolan kvar sedan helg, är ledig på fredag! 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0