ma sistra

Imorgon åker jag till min syster, i några dagar. Måste vara hemma innan nyår iallafall. Igår på julafton gick jag förbi sandra ett tag, vi kollade på film och tänkte åka till anneli ett tag men bussfittorna gick ju som dem gick. I julklapp fick jag massor, pengar, mobil, smink, kläder, skor, parfymer, hårvårsdgrejjer, smycken, presentkort osv. Har inte fått min av sandra än men vet PRECIS vad det är, en rosa liten sidenmorgonrock och ett par hotpants.

Ikväll ska Tasha komma förbi mig och så ska vi ha lite tjejkväll. Imrogon ska jag med My när hon ska shoppa loss. Måste hitta min julklapp till Stauss, har tappat bort den !

OJUSTE MIN MSN FUNKAR NU! Eller laddade ner en annan msn, MEN DET FUNKAR NU. as skönt att slippa ebuddy där asså ! Igår skulle jag och sandra driva med massa folk genom MSN och låtsas vara mongo, typ sitta och cpa sig i webben. Klart killen vi ska monga oss för bor i haninge ! HAHAHAHHA OTUR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0