Helgen

I fredgs blev det jävla drag. Det började med att jag och My åkte till huddinge (?!) för att hämta öl. Stauss hade redan lagt ut pengar på den, annars hade vi inte åkt så långt, haha. Efter det drog vi vidare till Mattsvart där det blev värsta bråket utanför då en kille spotta Lilldick i ansiktet osv osv osv. Efter vi vart där drog vi vidare i någon blå fin jänkare in mot stan för att cruisa lite där. När alla blivit lite för trötta och fulla drog vi hem till Stauss där vi 3 slaggade. Jag och My är dåra Stauss 2 favorittjejjer faktist. Det hände maaassa roliga saker innan och efter mattsvart också som jag inte orkar ta upp allihoppa nu. Har massor av bilder från den kvällen, lägger upp några. Alla blev naturligtvis as suddiga, snea upp och ner men orkar inte ändra det. Första är utanför Mattsvart och andra i bilen PRECIS innan my bet mig i läppen :'(.



I lördags så var jag och My vääldigt trötta efter grådagen så vi bestämde oss för att ta det lungt. Vi drog hem till Kenny, kollade på film och drack öl där. Det var vääldigt skönt att vila ut alltså. Jag såg den omtalade "Good shit" filmen, skit rolig.

Söndag, (idag) vaknar upp av att My sitter och stirrar på mig för Kenny ska till jobbet. Båda vi orkar inte åka hem så vi drar hem till Sandra där jag stannar i typ 3 timmat tills Matte kommer. Han bjöd mig på Vega baren, ooooh nice. Nu sitter jag här och ska gå och möta Sandra på en cigg i söderbymalmsskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0